piątek, 23 marca 2012

Piwo

Dzisiaj przeczytałem na gazeta.pl artykuł dotyczący rynku piwa. Artykuł, jako taki, nie dostarczył mi jakoś oszałamiająco dużo nowych informacji w tym zakresie, jako że dotyczył piw produkowanych przez browary dla sieci handlowych, takich jak Biedronka, Lidl, Tesco, Carrefour itd. Temat niezmiernie oklepany. Kto chciał, ten mógł w ciągu ostatnich kilku miesięcy zapoznać się z nim przynajmniej z grubsza. Co jednak wpłynęło na mnie znacznie bardziej, aniżeli to, iż gdzieś tam można kupić piwo za mniej niż 2 złote, to wypowiedzi "koneserów" na forum. Aż dziwie się, iż poświęciłem czas na czytanie tego steku bzdur. Gloryfikacja walorów smakowych i zapachowych piw z wyższej półki, a następnie odsądzenie od czci i wiary ludzi, których na nie nie stać, ale lubią dzień zakończyć przy napoju z pianą. Czytając to forum zacząłem dochodzić do przekonania, iż ten, kto kupuje piwa inne niż z niszowych browarów jest kimś gorszym, podłym i nikczemnym. Aż strach pomyśleć, co "koneserzy" napisaliby o konsumentach Paulanera. W końcu to też produkcja masowa... Ludzie! Nie każdy może sobie pozwolić na zakup dobrego gatunkowo trunku, więc nie oceniajcie ich od razu negatywnie, a skupcie się raczej na promocji dobrych piw i kulturze picia złotego trunku. Starajcie się wyperswadować piwoszom wszelkiej maści, iż lepiej wypić jedno wysokogatunkowe piwo, aniżeli trzy tańsze. Na pewno będzie smaczniej i zdrowiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz